به گزارش آوای ورزش، فرزاد کوهیان سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان پس از شکست کاله و صعود به نیمه نهایی در خصوص این بازی ها توضیح داد:”بازی های سختی را در کل فصل انجام دادیم و فشار زیادی روی بچه ها بود و به ندرت بازیهای آسانی داشتیم. اکثر بازیها دشوار بود و گروهمان هم گروه سختی بود. همانطور که می دانید اکثر تیم های گروه ما صعود کردند و کار برای ما سخت شد. فکر می کنم بچه ها زحمت زیادی کشیدند و نتیجه زحمتشان این بود که به جمع چهار تیم صعود کردند.”

کوهیان درباره نوسانات تیمش در دو بازی مرحله پلی آف گفت:”هر زمانی که ریتم بازی مان خوب نباشد فاصله امتیازی کاهش می یابد اما خوشبختانه توانستیم ریتممان را کنترل کنیم و اختلاف ایجاد کنیم و بازی را ببریم. ولی در مجموع از بچه ها و بازیهایی که انجام می دهیم توقع بیشتری داریم.”

سرمربی ذوب آهن در خصوص بازیکنان تیمش گفت:”امیدوارم که بازیکنی دچار آسیب دیدگی نشود. به هرحال نداشتن بازیکن خارجی بار سنگینی بر روی دوش بازیکنها گذاشته است کسانی که داخل بسکتبال هستند این را حس می کنند اما عده ای فکر می کنند اینکه بازیکن خارجی نداریم مشکلی نیست ولی مشکل واقعا بزرگی است و فشار زیادی روی بازیکنهاست اما اگر بازیکن خارجی داشتیم فشار تقسیم می شد. بازیکنهای خارجی می توانند بار تیم را تا حدودی به دوش بکشند.”

کفرقی نمی کند که کدام تیم در مرحله بعد حریف ما باشد. در کل بازی های نیمه نهایی بازیهای سختی خواهد بود و حساسیت زیادی دارد که باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشیم.