سجاد مشایخی ملی پوش تیم ذوب آهن اصفهان پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزش، درباره لیگ امسال توضیح داد:”خدا را شکر از نیم فصل دوم به بعد یک روند عالی را طی کردیم. این بیست و دومین برد ما در این فصل بود و چهارده یا پانزدهمین بازی متوالی را بدون شکست پشت سر گذاشتیم. ما دو بازی سخت با کاله ای داشتیم که بازیکنان جوان و جنگنده ای دارند. خوشبختانه روند خودمان را حفظ کردیم و توانستیم دو بر صفر بازی های این سری را تمام کنیم.” مشایخی در ادامه گفت:”ما تیم یکدست و بازیکنان باتجربه ای داریم که همه باهم بازی می کنند. فکر کنم این حسن تیم ماست. خدا را شکر بردیم و به جمع چهار تیم رفتیم.”

گارد راس ذوب آهن درباره نوسانات تیمش در دو بازی مقابل کاله توضیح داد:” به نظرم این موضوع به علت حساسیت بازیهای پلی آف بود و در لحظاتی بازیکنان تمرکز خودشان را از دست می دادند. به هرحال کاله هم تیم دست و پا بسته ای نبود و وقتی تیمی چیزی برای از دست دادن نداشته باشد با تمام توان بازی می کند.”

مشایخی نقظه قوت تیمش را هماهنگی بازیکنان دانست و گفت:” تیم خوب و یکدستی داریم. تیمی هستیم که همه باهم بازی می کنیم. اگر یک روز توپهای من گل نشود بازیکنهای دیگری هستند که جبران کنند .  خصوصیت تیم ما این است که واقعا نمی دانیم روز کیست ما تیمی بازی می کنیم و دفاع کردنمان سخت است.”

ملی پوش ذوب آهن راجع به بازی های نیمه نهایی و مصاف با سیرجان توضیح داد:”باید برای بازیهای نیمه نهایی تمرکز کنیم. نظم آوران تیم خوب و با نظمی است و بازی با آنها سخت خواهد بود. به نظرم بازیهای نیمه نهایی بازی های قشنگی خواهد بود و امیدوارم نتیجه خوبی رقم بخورد. “

کیانا شادرو