محمد شهریان بازیکن تاثیرگذار نظم آوران سیرجان در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزش درباره حس و حال رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی گفت: “احساسم قابل توصیف نیست. اولین سالی که با تیمی که در آن می توانم تاثیرگذار باشم به نیمه نهایی صعود کرده ام. واقعا حس عجیبی است و نمی توانم بیانش کنم. هم برای خودم و هم برای هم تیمی هایم خیلی خوشحالم چراکه برای رسیدن به این مرحله خیلی زحمت کشیدیم.”

شهریان در خصوص رویارویی با تیم مهرام و شکست این تیم توضیح داد:”می دانستیم که سری خیلی سختی با مهرام داریم چرا که مهرام تیم و باشگاه بزرگی است. اما ما عزممان را جزم کرده بودیم که به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم.” وی ادامه داد:”با اینکه در مچ پایم خیلی درد داشتم و اذیتم می کرد اما خوشبختانه توانستم در نیمه دوم  موثر بازی کنم این موضوع خیلی برایم مهم بود.بین دو نیمه دکتر تیم روی مچ پایم کار کرد و مسکن خوردم تا بتوانم برای تیم بازی کنم.”

بازیکن نظم آوران درباره اینکه بین دو نیمه چه اتفاقی افتاد که سیرجانی ها توانستند برتری در این دیدار را به دست آورند گفت:”در رختکن بهم گفتیم که تهش باخت است. اگر ببازیم به خانه هایمان برمی گردیم ولی بیایید برای رسیدن به چیزی که می خواهیم بجنگیم. یک ماه و نیم خیلی سخت تمرین کردیم و خوشحالم که توانستیم به هدفمان برسیم.”

محمد شهریان دیدار نیمه نهایی را سخت توصیف کرد و در اینباره توضیح داد:”ذوب آهن باشگاه بزرگی است که بازیکنها و سرمربی خیلی خوبی دارد. در مرحله مقدماتی هم با این تیم بازی کردیم و تقریبا آنها را برده بودیم اما در شرایطی بازی را واگذار کردیم. مطمئن باشید که هرچه در توان داریم می گذاریم. شرایط نیمه نهایی خیلی متفاوت است و باید برای این بازی ها خوب ریکاوری و برنامه ریزی کنیم.”

کیانا شادرو