محمدرضا اکبری کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان پس از کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزش گفت:”برای باشگاه ذوب آهن و بسکتبال اصفهان خیلی خوشحالم که بعد از مدتها دوباره تیمشان به فینال آمد و در صدر خبرها قرار گرفت. این اتفاق انگیزه خوبی برای بسکتبال اصفهان است ولی به شخصه برای خودم ناراحتم چون امسال تیم فوق العاده منسجمی داشتیم که واقعا لایق قهرمانی بود. ما بهترین بسکتبال لیگ امسال را به نمایش گذاشتیم. امیدوارم که من اشتباه بکنم ولی به نظرم نگذاشتند که قهرمان شویم!”

کاپیتان ذوب آهن درخصوص حواشی پیش از بازی سوم فینال توضیح داد:”به نظر من کمیته انضباطی و عوامل فدراسیون اصلا مدیریت خوبی نداشتند. بازهم می گویم امیدوارم که من اشتباه بکنم ولی اینکه سه بازیکن و مربی تیم را روز قبل از بازی حساس سه ساعت روی پا نگه میدارند و جریمه های اشتباه می کنند اما برای گرگانی ها هیچ اتفاقی نمی افتد باعث می شود آدم به خیلی چیزها شک کند.” وی در ادامه درباره داوری این دیدار گفت:”در بازی سوم فینال واقعا بچه ها از نظر ذهنی تمرکزشان را از دست داده بودند، این مورد طبیعی است. بعضی وقتها ممکن است در پلی آف بازیکنها تمرکز کافی نداشته باشند ولی در این بازی واقعا حق ما برد بود. امیدوارم مسئولین داوری این دیدار را با دقت بررسی کنند. چرا همیشه بازیکن جریمه میشه چرا داورها جریمه نمی شوند؟ این برای من جای سوال دارد.”

اکبری درباره نایب قهرمانی با تیمی تماما ایرانی گفت:”با احترام به بقیه تیم ها درست است که ما بازیکن خارجی نداشتیم, ولی بهترین بازیکنان ایرانی را در اختیار داشتیم. منسجم ترین تیمی بودیم که من در چند سال اخیر در آن بازی کرده ام و واقعا افتخار می کنم که کنار این بازیکنها و کادر فنی کار کرده ام. اما به نظرم به حقمان نرسیدیم، امیدوار بودم با قهرمانی نتیجه این فصل خوب را بگیریم، نمی دانم شاید حق ما بوده و به ما ندادند.”

بازیکن تیم ذوب آهن در پایان گفت:” از باشگاه ذوب آهن می خواهم که حمایتهایش را بیشتر کند چرا که بسکتبال اصفهان دوباره در حال جان گرفتن است. امیدوارم سال دیگر با قدرت بیشتری بیاییم و بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم و به حقمان برسیم.”

کیانا شادرو