به گزارش آوای ورزش، مهران حاتمی سرمربی که تاکنون با سه تیم مختلف قهرمانی را تجربه کرده است در گفت و گو با خبرنگاران درباره قهرمانی شهرداری گرگان گفت:”این لطف خدا بود. مجموعه ای که در راس آن مدیر هم ورزشی باشد و هم مدیریت خوبی داشته باشد نتیجه مورد نظر را به دست می آورد. من و بازیکنان همه تلاش خودمان را کردیم ولی اول از همه این اتفاق را مرهون مدیریت مجموعه می دانم.”

حاتمی درباره حواشی ابتدای فصل گرگان توضیح داد:”برای شهری که پارسال قهرمان شده است و همه انتظار دارند که تیمشان در فینال باشد، این موضوع طبیعی است. وقتی به عنوان سرمربی به این شهر آمدم، بازیکنان را نمیشناختم، از مسئولین و مردم خواستم که کمی صبور باشند. می دانستم که این بازیکنها و تیم گرگان شان بسیار بالایی دارند و خوشحالم که حرفم زمین نخورد و بچه ها کمک کردند و توانستیم نتیجه بگیریم.” وی ادامه داد:” در شهری مثل گرگان که مهد بسکتبال است کوچکترین تماشاچی می تواند شما را آنالیز کند و نقاط ضعف و قدرت را پیدا کند. هرکسی ضعف هایی دارد و من هم مستثنا نیستم.”

سرمربی شهرداری گرگان درباره عملکرد متفاوت تیمش از مرحله نیمه نهایی گفت:” کاملا درست است. وجود بازیکنهای از خود گذشته در تیم ما به خصوص بازیکن خارجی دوم ما بسیار تاثیرگذار بود. خیلی ها فکر می کنند که یک بازیکن باید امتیاز بیاورد اما عملکرد بازیکن خارجی ما می تواند برای جوانان درسی باشد که دفاع کردن و همیت تیمی چقدر مهم است و یک بازیکن را تاثیر گذار می کند، بعلاوه اینکه همه بازیکنها طرز فکرشان را عوض کردند که الان زمانی است که در خدمت تیم باشند و همین عوامل باعث نتیجه گیری تیم شد.”

مهران حاتمی درباره کار با پری پتی توضیح داد:”عاشق پری پتی هستم. یکی از کسانی است که به من صبوری را یاد داد و در مواقع سخت به تیم کمک کرد. دست پری پتی و ذهنش بسیار سالم است و مطمئنم که خدا دوستش دارد.”

 

کیانا شادرو