سعید داورپناه بازیکن سابق تیم ملی در گفت و گو با آوای ورزش درخصوص دعوت نشدنش به تیم ملی گفت هیچ مصدومیتی ندارم و در آماده ترین حالت ممکن هستم.نمیدانم اینکه من در تیم ملی نباشم تصمیم فدراسیون است یا سرمربی!

  • جزو بهترین های فصل عادی بودم

سعید داورپناه بازیکن فصل گذشته تیم مهرام در خصوص عملکردش در لیگ پارسال توضیح داد:”ما فصل را خیلی خوب شروع کردیم اگرچه پایانش خوش نبود. من برای موفقیت تیم همه تلاشم را کردم. گواه صحبتم هم آمارم در فصل عادی است. من در نیم فصل اول و دوم جزو بهترینهای لیگ بودم. اما در پلی آف باتوجه به تغییراتی که در تیم رخ داد، از من خواسته شد که بیشتر در دفاع کمک کنم و من هم طبق خواسته مربی و کادر فنی عمل کردم.”

  • هیچ مصدومیتی ندارم

بازیکن سابق تیم ملی با رد مصدومیت درباره دعوا نشدنش به اردوی تیم ملی گفت:”جالب است در این چند روز افراد زیادی از من درباره مصدومیتم سوال کردند. از همین جا میگویم که هیچ مصدومیتی ندارم و در آماده ترین حالت ممکن هستم.نمیدانم اینکه من در تیم ملی نباشم تصمیم فدراسیون است یا سرمربی! اما برایم جای سوال دارد.” وی ادامه داد:” این حرف را هم نزدم که بگویم چرا دعوتم نکردند، فقط خواستم آنهایی که بسکتبال را دنبال میکنند، بدانند که من مصدوم نیستم.”

  • زمان حمایت از تیم ملی است

داورپناه راجع به مسابقات تیم ملی در تابستان گفت:”برای تیم ملی در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم که بازیها را ببرند.مسابقات مهمی داریم و الان زمان حمایت از تیم ملی است اما به موقع درباره یکسری مسائل صحبت خواهم کرد.” وی ادامه داد:” گویا بازی کردن در تیم ملی قوانین و شرایط خاصی دارد که متاسفانه من بلد نیستم. این موضوع ربطی به فدراسیون کنونی یا قبلی ندارد و همیشه بوده است.”

  • خواستم سوتفاهم ها برطرف شود

سعید داورپناه درباره اینکه چرا مثل برخی از بازیکنها واکنشی نسبت به دعوت نشدنش به تیم ملی نشان نداده است، گفت:” در ایران اگر صحبت کنی سوتفاهم میشود و اگر هم صحبت نکنی باز هم سوتفاهم می شود. فقط خواستم اهالی بسکتبال برداشت اشتباهی نداشته باشند و فکر نکنند مصدوم هستم. من مصدوم نیستم و شرایطم خیلی خوب است. باز هم تاکید میکنم این حرفها را نزدم که تیم ملی دعوت شم فقط خواستم سوتفاهم بین بسکتبالی ها برطرف شود.”

 

کیانا شادرو