به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ سرپرست تیم بسکتبال نیروی زمینی ارتش پس از پیروزی تیمش در مصاف با آویژه صنعت مشهد در هفته پانزدهم لیگ حرفه‌ای باشگاه های ایران اظهار داشت؛ قبل از هرچیزی به تیم خوب مشهد خداقوت و خسته نباشید می‌گویم. تیم ما امروز موفق شد پیروز میدان باشد. اما آن انتظار و توقعی که کادر فنی از بازیکنان داشت این نبود و ما میتوانستیم با نتیجه بهتر میهمان خود را شکست دهیم.

 

حیدرپور افزود؛ در لحظاتی از بازی اشتباهات فردی و عدم تمرکز کافی بازیکنان تیم باعث شد تا اختلاف گل از سوی تیم مشهد جبران شود و کار برای ما سخت تر و بازی نزدیکی از دوتیم شاهد باشیم.

 

وی ادامه داد؛ به هرحال به اون هدف تیم که پیروزی در این مسابقه بود رسیدیم. امیدوارم بازیکنان از نتیجه نزدیک این بازی درس بگیرند و بدانند هرلحظه و ثانیه در ورزش ممکن است سرنوشت تیم برنده و بازنده تغییر کند.

 

او تصریح کرد؛ از ریاست محترم فدراسیون بسکتبال جناب اقای مهندس جواد داوری و جناب سرهنگ نصرت الله جعفریان ریاست سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال که در این مسابقه به عنوان ناظر حضور داشت تشکر میکنم و به همکاران ایشان جهت برگزاری هرچه شایسته لیگ حرفه‌ای باشگاه های ایران خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.

 

سرپرست تیم‌ بسکتبال نزاجا در پایان ضمن تشکر از حضور مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا گفت؛ از جناب سرهنگ‌ چنگیز مسیب زاده مدیرتربیت بدنی نیروی زمینی ارتش ومدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نزاجا به جهت حضور در سالن مسابقه و حمایت از بازیکنان تیم تشکر و قدردانی میکنم. ایشان قهرمانی ملی و بین المللی هستند که با مشکلات ورزشکاران آشنا است و به همین خاطر حتی در روزهای تعطیل هفته تیم را تنها نمی گذارد و از ما حمایت می‌کند.