به گزارش آوای ورزش و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست با حضور محمود خسروی وفا رئیس ملی المپیک،دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو، دکتر مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته،سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان،دکتر نصراله سجادی مشاور رئیس و آرش فرهادیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون و دبیر شورای برون مرزی برگزار شد.

 

در ابتدا محمود خسروی وفا ضمن تقدیر از زحمات فدراسیون ها بر حمایت از اعزام کاروانی کیفی و افتخار آفرین به بازیهای آسیایی هانگژو تاکید کرد.

 

سپس دکتر هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو عنوان داشت:هدف از برگزاری چنین نشست های تخصصی با فدراسیون های داوطلبی اعزام به هانگژو شناخت بهتر و بیشتر با دغدغه ها و مشکلات فدراسیون ها و تلاش توامان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در راستای رفع نیازهای آنهاست تا همانطور که ریاست محترم کمیته فرمودند کاروانی کیفی راهی این آوردگاه مهم شود.

 

در ادامه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال و عضو هیات اجرایی کمیته که به همراه افسانه دهقانی نائب رئیس بانوان و رضا عزتی دبیر فدراسیون در این نشست حضور یافته بود عنوان داشت:فدراسیون ضمن ایجاد همدلی در خانواده خود توجه و نگاه یکسانی به رشد و توسعه توامان هندبال آقایان و بانوان دارد بطوریکه حضور شایسته تیم های ملی کشورمان در عرصه بین المللی ضمن خوشحالی مردم عزیز،موجب تحسین دیگر کشورها و مسئولین قاره ای و جهانی شده است.

 

وی ادامه داد:طی سه و چهار سال گذشته اقدامات خوبی در راستای زیر ساخت ها و پشتوانه سازی در هندبال صورت گرفته و به امید خدا طی چند سال آینده تبدیل به یکی از قدرتهای مهم آسیایی و جهانی در این رشته خواهیم شد.

 

پاکدل افزود:در بازیهای آسیایی هانگژو با توجه به سرمایه گذاری خوب و ویژه ای که کشورهایی مثل بحرین،قطر ،کویت و یکی دو کشور دیگر در سالهای گذشته در جذب مربی و تربیت بازیکنان و افزایش زیر ساخت ها داشته اند قول قهرمانی نمی دهیم ولی نهایت تلاشمان را بکار خواهیم برد و در عین حال در کنار برخی کشورهای دیگر مثل کره جنوبی رقابت سختی برای کسب عنوان سومی خواهیم داشت.

 

در این نشست محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل ، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی، امیر حاجی قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک، حرمت سادات زبردست نماینده برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش، مرتضی کوهی و محمد تابع حضور داشتند.