به گزارش آوای ورزش، علیرضا سهرابیان با رأی اعضای مجمع برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی انتخاب شد، مجمع انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی ‌امروز با ریاست محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و حضور غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان، مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

 

علیرضا سهرابیان که تنها کاندیدای این انتخابات بود، پس از برگزاری مجمع انتخاباتی با ۶۵ رأی از ۶۶ رأی مأخوذه به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی انتخاب شد.

 

علی‌اصغر محمودی دیگر کاندیدای ریاست فدراسیون بود که در مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی شرکت نکرد.

 

پس از برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی، علیرضا سهرابیان کاندیداهای خود در پست‌های مختلف هیات رئیسه را به اعضای مجمع برای رأی‌گیری معرفی کرد.

 

کتایون اشرف، در پست نایب رئیس بانوان، حسین خیرالهی و فاطمه مجللی مقدم در پست کارشناس خبره، آرزو پاسلار، مجید ولی و محمود بهرامی، نماینده هیات‌های استانی و راضیه صادقی نماینده باشگاه‌های ورزشی بودند که قبل از آغاز رأی‌گیری ولی و بهرامی در پست نماینده هیئت‌های استانی به نفع پاسلار کناره‌گیری کردند.

 

در پایان رأی‌گیری کتایون اشرف با ۶۲ رأی در پست نایب رئیسی بانوان، حسین خیرالهی، فاطمه مجللی با ۵۸ و ۵۶ رأی در پست کارشناس خبره و آرزو پاسلار با ۵۷ رأی در پست نماینده هیات‌های استانی و راضیه صادقی با ۵۴ رأی برای پست‌ نماینده باشگاه‌های ورزشی انتخاب شدند.