به گزارش آوای ورزش، در این نشست که با حضور انجمن صنفی کارفرمایان ورزشی استان تهران، تشکل خانواده بزرگ ورزش، انجمن ورزش شرکتها، اتحادیه تولید کنندگان ورزشی و …. برگزار شد کیومرث هاشمی رونق فعالیتهای باشگاهها را مهم ترین اقدام پیش رو برای توسعه ورزش در بعد همگانی و قهرمانی برشمرد.

رییس سابق کمیته المپیک و سرپرست وزارت ورزش و جوانان کارگروه مشورتی تشکلهای ورزش را برای ورزش کشور لازم دانست و پیشنهاد کرد با تشکیل این کارگروه و برگزاری جلسات منظم ماهیانه ضمن ارائه راهکارهای پیشنهادی از طرف این کارگروه وزارت ورزش نیز موضوعاتی را جهت بررسی و پیشنهاد راهکارهای اجرایی به این کارگروه بسپارد.

نمایندگان انجمن صنفی باشگاه داران ضمن ارائه گزارشاتی در خصوص مشکلات باشگاهها از جمله نرخ گذاری دستوری، پیچیدگیهای صدور مجوز باشگاهها، تامین تجهیزات ورزشی با دلار آزاد، عدم وجود هیچ گونه بسته حمایتی برای ترغیب سرمایه گذاران به باشگاه داری ، مشکلات بیمه تامین اجتماعی و … خواستار توجه ویژه مقام عالی وزارت به پتانسیل زیرساخت و اشتغال در باشگاههای ورزشی با توجه به سهم این واحدها در ایجاد سلامت در جامعه شدند و رفع مشکلات عدیده این صنف در کارگروه مشورتی را راه کار مناسبی برای حل موضوعات دانستند.