به گزارش آوای ورزش، سلیمی با بیان مطلب فوق افزود مجموعه ما از سال ۹۷ به صورت اسپانسرینگ با چند مجموعه و پایگاه ورزشی بزرگسالان از طریق حمایت مالی با نام بانی نو آغاز بکار کرد.

از سال ۹۹ تصمیم به تیمداری به صورت مستقیم در رده بزرگسالان گرفته شد که بانی نو در سال اول حضور در مسابقات دسته یک کشوری تا مرحله پلی اف دوم حضور داشت،از دیگر عناوین مجموعه بسکتبال بانی نو می توان به قهرمانی در لیگ دسته یک تهران،حضور در لیگ دسته یک کشوری و نایب قهرمانی جام برتر تهران اشاره کرد.

در ادامه به دلیل عدم وجود زیرساخت مناسب تصمیم بر تاسیس آکادمی بسکتبال در رده های پایه با مشورت و همکاری بسکتبال پرسپولیس با مدیریت دکتر میرزاآقابیک گرفته شد که شامل جذب استعداد های بسکتبال و برگزاری کاپ و مسابقاتی از این قبیل را شامل می شود.

مجموعه بانی نو که در عرصه پوشاک کودکان و نوجوانان فعالیت داردبا حمایت و تشویق این قشر مستعد جامعه به ورزش و تولید پوشاک ورزشی،سعی در گسترش بسکتبال در بین علاقه مندانِ آینده ساز این رشته را دارد.

بانی نو امسال اقدام به برگزاری جشنواره ورزشی رده های پایه بسکتبال تحت عنوان بانی نو کاپ گرفته است که با حضور باریکنان آکادمی همین مجموعه و همکاری باشگاه بسکتبال پرسپولیس صورت میگیرد.

امید بر این است که با حمایت مسئولان محترم مربوطه و مشارکت مجموعه های این چنینی در رشته بسکتبال بخصوص در رده های پایه شاهد رشد روز افزون ورزش در بین کودکان و نوجوانان سرزمین عزیزمان باشیم.