به گزارش آوای ورزش، ملی‌پوشان کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان روز چهارشنبه  ۴ بهمن ماه عازم پاریس خواهند شد.

در این رقابت‌ها علی مسکینی، امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری، ذبیح‌الله پورشیب، محمود نعمتی، مهدی عاشوری و صالح اباذری در بخش پسران و مبینا حیدری، آتوسا گلشادنژاد، لیلا برجعلی در کومیته و مهسا افسانه در کاتای بانوان به نمایندگی از کشورمان حضور خواهند داشت.

سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته مردان و سیامک صحرانورد، هادی عرب، مجید خسروی، فاطمه بغلانی‌پور و پگاه زنگنه نیز به عنوان مربی و همراه تیم کشورمان را همراهی خواهند کرد. همچنین علی رضا نوروزی، سیدرضا خادمیان، علی شاه‌محمدی، علی مردانی و کوروش گنجی نیز داوران اعزامی کشورمان به این مسابقات خواهند بود.

وزن‌کشی نخستین مرحله از مسابقات کاراوان پرمیرلیگ در سال ۲۰۲۴ روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد و مسابقات از روز جمعه ۶ بهمن ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

پیش از این نخستین مرحله رقابت‌های سری A  در سال ۲۰۲۴ در یونان برگزار شد و صالح اباذری و معصومه محسنیان به مدال طلا و مهدی عاشوری به مدال برنز دست یافته بودند.