به گزارش آوای ورزش، سیدمحمد صالحی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سفر رییس اتحادیه جهانی کاراته WKO و همچنین رییس سازمان جهانی شورین کمپو کاراته به ایران برای تماشای این دوره از رقابتهای بین المللی، یک دستاورد بزرگ و ارزشمند برای ما محسوب شد. “سیفو مک گینس” از اساتید بنام و سرشناس در ورزش کاراته آزاد جهان محسوب می شود و در حقیقت حضور وی در کشورمان، مهر تاییدی بر اهمیت و اعتبار بالای این رویداد بین المللی بود.

صالحی افزود: وی بعد از ترک ایران در پیامی مراتب قدردانی خود را از برگزاری موفق و کم نظیر این مسابقات اعلام کرد. “مک گینس” در این پیام اذعان داشت که ایران در ورزش کاراته آزاد همیشه در قاره آسیا و جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد و بارها توانایی های خود را در رقابت های مختلف نشان داده است. دختران و پسران ایرانی بسیار توانمند هستند و آینده خوبی برای شورین کمپو ایران متصور هستم.

رئیس شورین کمپو کاراته ایران سپس یادآور شد: حضور سیدحسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته به همراه یوسف گرشاسبی دبیر این فدراسیون و جمع زیادی از مسئولان و پیشکسوتان کاراته کشور در سالن شهید افراسیابی برای تماشای رقابتهای فینال مایه دلگرمی و امیدواری کادر اجرایی را فراهم کرد که در همین جا فرصت را غنیمت شمرده و از همه این عزیزان بابت حمایتشان قدردانی می کنم. این پشتیبانی ها ما را مصمم کرد تا در آینده سومین دوره جام خلیج فارس را با کیفیت و کمیتی به مراتب بالاتر و در حد و اندازه های یک رویداد جهانی برگزار کنیم.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم نفرات برتر این مسابقات را به اردوی آماده سازی دعوت کنیم تا سال آینده با تیمی قدر و قدرتمند در مسابقات جهانی ژاپن به میدان برویم و انشالله بتوانیم با کسب مدالهای خوش رنگ از این رویداد مهم از اعتبار ورزش کاراته آزاد ایران به شایستگی دفاع کنیم.