به گزارش آوای ورزش، در این همایش که به همت مهدی خوشی رئیس “یونگ مو دو” استان تهران و با همکاری ندا زواره مسئول امور بانوان استان و همچنین محمد رضا اوجی دبیر سبک در کشور انجام گرفت، بیش از ۸۰ نفر از قهرمانان، مربیان و داوران زیر نظر کیوان دهناد، با آخرین دستاوردهای فنی این رشته آشنا شدند.

گفتنی است در حاشیه این همایش، یک دوره استاژ فنی در بخشهای داوری و مربیگری نیز برگزار و به شرکت کنندگان گواهینامه هایی اهداء شد.

همچنین در حاشیه این همایش از قهرمانان سه دوره بازی های جهانی مستر شیب کرهٔ جنوبی در هر دو بخش بانوان وآقایان توسط دهناد رئیس یونگ مو دو تجلیل شد که مورد توجه قرار گرفت؛ ضمن اینکه دان ۶ این رشته به مهدی خوشی  رییس پایگاه قهرمانی و استعدادیابی منطقه یک کشور نیز اهداء گردید.

شایان ذکر است در این مراسم، پاکنوش خاکزاد رئیس کمیته حقوقی یونگ مودو ایران، دکتر پیرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین موسوی رئیس دفتر اسلامی سوئد به همراه جمعی از مربیان و قهرمانان جهانی از جمله ندا داداش زاده، فهیمه میری، زهرا حسین نژاد، هانا اسفندیاری، زهرا فتاحی نیا، نیلوفر داداش زاده، مصطفی فیروز پور، سید بدرالدین اختر، فرحان کریمی، حمید نوبرانی، مجتبی محمدی،حسن امجدی، امیر علی بنایی و محمد رضا قاسمی به عنوان میهمان حضور داشتند.

در پایان نیز از سوی مهدی خوشی از همکاری فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی و همچنین هیات رزمی استان تهران در برپایی هرچه بهتر این همایش تقدیر و تشکر به عمل آمد.