به گزارش آوای ورزش، مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی زنان آسیا امروز دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ در بیشکک قرقیزستان دنبال شد و تیم ایران به دومین پیروزی پیاپی خود دست یافت.

دختران آیس هاکی ایران از ساعت ۱۷ و ۳۰ امروز در شهر بیشکک برابر تیم میزبان قرار گرفتند و ۶ بر صفر برابر قرقیزستان به پیروزی رسیدند تا صدرنشین روز دوم باشند.

این برد، تیم ایران را به قهرمانی در مسابقات هاکی روی یخ زنان آسیا نزدیک کرد. ایران ۲ بازی دیگر در این رویداد در پیش دارد و کار سختی برای کسب دو پیروزی دیگر ندارد.

در مسابقه امروز، ایران در وقت اول مسابقه با گل سارینا خسروی بازیکن جوان و نماینده ای از نسل نوظهور خود روی پاس یگانه بهرامی یک بر صفر به برتری دست یافت.

در وقت دوم مسابقه این عسل حیدری بود که پاس حدیثه پورهاشمی را به گل دوم ایران تبدیل کرد و این، تک گل ایران در وقت دوم بود.

در وقت سوم، عسل حیدری باز هم در نقش گلزن ظاهر شد و این بار با پاس درسا رحمانی خود را در این بازی ۲ گله و در تورنمنت، ۵ گله کرد.

در ادامه الهام مدیر دهقان، نگار خرم و فاطمه اسماعیلی نیز دروازه قرقیزستان را گشودند.  فاطمه اسماعیلی به آمار ۳ گل و ۴ پاس گل در این مسابقات رسید.

ایران در پایان روز دوم مسابقات در صدر جدول است و باید روز جمعه با هند مسابقه دهد و سپس روز شنبه به مصاف فیلیپین برود.

در دیگر مسابقه امروز امارات دو بر یک هند را شکست داد در حالی که این تیم در مسابقه نخست، شانزده بر صفر مغلوب ایران شده بود.