کمترین پاداش وزارت ورزش و جوانان به هاکی روی یخ
اعلام انجمن مستقل است
با توجه به تلاش بی وقفه هاکی روی یخ کشور طی ده سال اخیر که تا امروز مثل یک کودک سر راهی یک روز در فدارسیون اسکیت و روز دیگر در فدراسیون اسکی با تمامی سختی ها تلاش کرده و خود را امروز در آسیا بعنوان یک قطب مطرح نموده است، ولی افسوس که امیتاز ها را کسانی دیگر گرفته و بر همین اساس امروز وظیفه وزیر کار بلد ورزش است تا هاکی روی یخ را نیز یک انجمن مستقل با حساب مستقل و عضو کمیته ملی المپیک معرفی نماید.

چرا انجمن مستقل؟ چون به شخصه موافق افزایش فدراسیون نیستم بلکه تازه باید برخی فدراسیون ها هم به انجمن تبدیل شوند تا بجای اینکه چشم به دستان وزارت ورزش داشته باشند بصورت درآمد هزینه اداره شوند، البته در زمان بازیهای آسیایی و یا مراحل انتخاب المپیک وظیفه ذاتی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است که حمایت کامل نمایند.

امید دارم وزارت ورزش تدوین یک اساسنامه منطقی بر پایه ورود هر چه بیشتر باشگاه های خصوصی برای انجمن های مستقل را تدوین و ارائه  نماید تا همانند اساسنامه فدراسیون ها شاهد بروز اینگونه مشکلات نباشیم.

در خاتمه شیر دختران  و پسران هاکی روی یخ ایران و خانواده بزرگ هاکی روی یخ منتظر اعلام این خبر خوش در مقابل کسب مقام در مسابقات قزاقستان  از سوی وزیر ورزش هستند.

حسن میرزاآقابیک
کارشناس عالی ورزش