به گزارش آوای ورزش، حسن میرزاآقابیک کارشناس عالی ورزش و دبیر کل انجمن صنفی باشگاه داران در گفتگو با آوای ورزش گفت امروز که جامعه ایران بیش از هر زمان دیگر نیاز به سلامتی ، نشاط و شادی دارد.
 وزیر دارایی از راه سلامت جامعه میخواهد مالیات ارزش افزوده بگیرد در قانون آمده باشگاه های دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان ( ادارات کل ورزش و جوانان استانها )  به صراحت آمده از مالیات و ارزش افزوه معاف هستند ، حال مسئولین وزارت دارایی باشگاه ها را معنی کرده که فکر میکنم دوستان با حضور در چند جلسه سرخابی ها خود را کارشناس ورزش میدانند، قانون که به وضوح همه چیز را مشخص کرده تفسیر و ابلا غیه جدیدصادر نموده، یکی باید به آنان بگوید اگر مالیات میخواهید بگیرید حداقل باید جامعه سالم و کار آمد داشته باشیم و در این راه نباید مالیات گرفت بلکه مثل تمام دنیا سوبسید هم پرداخت کنیم.

کار باشگاه ها ذاتا آموزش است و پر مسئولیت تر از دروس تئوری در مدارس، این روزها که همه در شرایط بد اقتصادی هستیم و جامعه نیاز به سلامتی داشته، حال که با با قیمت گذاری دستوری بر باشگاه بیشترین فشار را می آوردید دیگر مالیات چیست؟!
برخی از کارشناسان در ورزش از صنعت ورزش صحبت میکنند در حالی که امروز که بالغ بر صد سال از تاسیس اولین باشگاه در ایران میگذرد بگویند در کدام ورزش به سود رسیدیم، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با طرفدران میلیونی کاسه گدایی در دست دارند آقایان در ورزش هندبال ، بدمینتون ، دوومیدانی ، هاکی روی یخ ، راگبی ، وزنه برداری و ….. کدام سود آور است تازه اگر خانواده  و باشگاه ها کمک نکنند شاید آن رشته تعطیل شود . قهرمانانی که با کمترین هزینه دولتی بالا ترین افتخارات را برای کشور و سربلندی آن  کسب میکنند کجا پرورش یافته به جز باشگاه ها؟
آقای وزیر دارایی باشگاه دارایی که در سال ۱۳۱۵ تاسیس شد با کمترین امکانات در آن زمان به کمک سلامت و شادابی جامعه آمد اگر شما مفهوم درستی از ورزش و باشگاه داری داشتید امکانات ورزشی خود را به مزایده نمی گذاشتید تا ورزش کردن حتی برای کارمندان خود را گران کنید پس به دستور مقام ریاست جمهور بر اساس قانون مجلس عمل کنید و از این دستورالمعل های من درآوردی خود داری نمایید .
در خاتمه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ایران قوی با ورزش قوی
جامعه باشگاه داران از جناب رئیسی میخواهد تا به این مهم ورود نموده تا بیش از این به مردم در راه سلامت فشار وارد نشود.