به گزارش آوای ورزش، دیدار برگشت دو تیم شورا و شهرداری قزوین و آویژصنعت پارسای مشهد امروز (یکشنبه ۱۹ آبانماه) در تالار آزادی برگزار شد و تیم شورا و شهرداری قزوین توانست با نتیجه ۵۲_۶۸ به برتری برسد و پیروزی دور رفت را تکرار کند.

دیدار رفت تیم شورا و شهرداری قزوین با آویژصنعت پارسای مشهد روز گذشته با نتیجه ۷۳_۷۶ به سود قزوینی ها به پایان رسید و این دو تیم امروز بار دیگر در دیدار برگشت به مصاف یکدیگر رفتند. دیدار برگشت به پیشنهاد فدراسیون و توافق هر دو تیم یک روز پس از دیدار رفت برگزار گردید.

تیم آویژصنعت مشهد با ترکیب مبین شیخی، ابوالفضل سیدی، صالح فروتن، یفتیچ و پونیوویچ به میدان آمد و احسان دلیرزهان، مجید صالحی، امیر طاهرخانی، واورلی آستین و سجاد پذیرفته پنج بازیکن آغازکننده تیم شورا و شهرداری قزوین بودند. کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۱۱_۱۵ به سود شاگردان محمدرضا اسلامی به پایان رسید. در کوارتر دوم قزوینی ها بار دیگر برتری را از آن خود کردند و با نتیجه ۲۶_۳۱ به رختکن رفتند.

اختلاف در کوارتر سوم بیشتر شد و شاگردان سرجان ایوانوویچ در اقدامات خود ناموفق بودند، در دقایقی از این کوارتر اختلاف امتیازی به عدد ۱۰ هم رسید و در نهایت کوارتر سوم ۴۳_۵۱ به سود شورا و شهرداری قزوین تمام شد. کوارتر چهارم با اسلم دانک قدرتی واورلی آستین آغاز شد تا بازیکنان مشهد بازهم عرصه را برای رقابت تنگ ببینند. با گذشت زمان در کوارتر پایانی، آشفتگی تیم مشهدی بیشتر شد و در نهایت این دیدار با نتیجه ۵۲_۶۸ به سود شورا و شهرداری قزوین به پایان رسید و قزوینی ها هر دو دیدار رفت و برگشت را فتح کردند.

در این دیدار واورلی آستین با کسب ۱۴ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳بلاک شات و تاثیرگذاری +۱۹ امتیازآورترین و موثرترین بازیکن قزوین و میدان بود.

صالح فروتن نیز با کسب ۱۳ امتیاز و ۴ ریباند امتیازآورترین بازیکن تیم مشهد نام گرفت.

 

لازم به ذکر است در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال فردا دو تیم نیروی زمینی تهران و شیمیدر قم راس ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر می روند.

 

کیانا شادرو