به گزارش آوای ورزش، دو دیدار معوقه از رقابتهای هفته اول لیگ برتر بسکتبال آقایان در گروه ب امروز (سه شنبه ۱۸آذرماه) در سالن آزادی برگزار گردید.

در نخستین دیدار امروز مهرام تهران و نیروی زمینی تهران ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند. صمد نیکخواه بهرامی، میثم میرزایی، مهدی کامرانی، حامد حسین زاده و آرمان زنگنه ۵ بازیکن آغازین تیم مهرام بودند. پویا یخچالی، شهریار قلی نژاد، مهدی قریشی، رسول محمدی و خشایار علی اکبری نیز برای نیروی زمینی به مهرام رفتند.

اولین دو امتیازی این فصل مهرام را میثم میرزایی ملی پوش این تیم به دست آورد و سپس مهرامی ها با مهره های پرقدرت خود بیش از دو برابر امتیازات تیم نیرو را به دست آورد و کوارتر نخست با نتیجه ۹_۲۱ به پایان رسید. در کوارتر دوم علی آرزومندی پنج بازیکن داخل زمین را تغییر داد و جوانهای تیم را به میدان فرستاد. شاگردان امیرحسین شاهین طبع در این کوارتر امتیازگیری بهتر عمل کردند اما باز هم این بازیکنان مهرام بودند که توانستند اختلاف امتیازی را افزایش دهند و نیمه نخست با نتیجه ۲۰_۳۹ به سود سرخپوشان به پایان رسید.

برتری مهرام در کوارتر سوم نیز ادامه داشت و توانست با افزایش اختلاف و نتیجه ۳۸_۷۲ این کوارتر را نیز به پایان برساند. در کوارتر چهارم علی آرزومندی که خیالش از پیروزی در این دیدار راحت بود باز هم از جوانان تیم استفاده کرد و در نهایت تیم نیروی زمینی با نتیجه ۴۷_۹۰ برابر رقیب خود متحمل شکست شد.

در این دیدار مالیک ترنت بازیکن خارجی مهرام با کسب ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان نام گرفت

دیدار دوم مابین دو تیم جوانان ۲۰۲۰ (کوچین آمل) و شهرداری بندرعباس برگزار شد و اگرچه شاگردان جوان رضا نوری کوارتر نخست این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشتند اما در نهایت با نتیجه ۶۵_۷۴ مقابل بندرعباس متحمل شکست شد. اسحاقحاتمی‌فر از تیم شهرداری بندرعباس با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد، اما محمد یزدان‌پناه با کسب ۱۶ امتیاز، ۷ ریباند و تاثیرگذاری ۲۳، بهتربن بازیکن دیدار شد.