به گزارش آوای ورزش، صادق اشرفی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان اظهار داشت: دانشگاه آزاد ورود قدرتمندی به لیگ داشته و توانست در بخش مردان امتیاز کامل را به دست آورد. البته به خاطر سرما نمی‌توانم بگویم رکوردها فوق‌العاده بود، اما خوب بود.

وی درباره اینکه با برگزاری اردوهای ملی و لیگ، شرایط را برای کسب سهمیه چطور می‌بینید، گفت: قبل از ورود به اردو از همه است گرفته می‌شود و بعد به اردو می‌رویم. شاید برگراری و شروع لیگ کمی خطرناک باشد اما هر کدام از بچه‌ها سیبل مخصوص به خود را دارند و همه چیز ضدعفونی می‌شود. با برگزاری مسابقه می‌توان کمی از دور بودن‌ها را جبران کرد.

ملی‌پوش ریکرو کشورمان خاطرنشان کرد: الان که در فصل زمستان هستیم، مسابقات معمولا داخل سالن برگزار می‌شود اما ما در خارج از سالن مسابقه داده‌ایم. با این شرایط سرما فکر می‌کنم رکوردهای ما خوب بوده است. مسابقات کسب سهمیه بهار سال آینده برگزار می‌شود و تا آن زمان به بهترین سطح آمادگی خواهیم رسید.

اشرفی همچنین درباره حمایت دانشگاه آزاد و اینکه لیگ می‌تواند منبع مالی خوبی باشد، یادآور شد: دانشگاه آزاد همه تلاش خود را کرده تا ما بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. شرایط اسکان هم برای ما فراهم شده بود.

وی افزود: برای ورزش کردن به پول نیاز بوده و ورزش قهرمانی هم همیشه هزینه‌بر است. درآمد شخصی کفاف هزینه‌های ورزش قهرمانی را نمی‌دهد اما لیگ می‌تواند کمک هزینه باشد.