صمد نیکخواه بهرامی ملی پوش تیم مهرام تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری آوای ورزش، درخصوص بازی برابر ذوب آهن اصفهان گفت:” اول باید بگویم که حضور ذوب آهن قوی در لیگ بسکتبال را به فال نیک می گیریم. اصفهان واقعا قطب بسکتبال ایران است. حضور ذوب آهن قوی و مهرام قوی به پیشرفت بسکتبال کمک فراوانی می کند. ” او در ادامه گفت:” بازی خوبی با ذوب آهن داشتیم، اما متاسفانه در حد خودمان بازی نکردیم. تیم هایی که پیش از این با آنها بازی داشتیم از نظر من در سطح لیگ برتر نبودند. به همین دلیل ما نتوانسته بودیم در میدان بزرگی مثل این بازی تاکتیک های حمله و دفاع مان را امتحان کنیم. اولین بازی سختمان بود. خوشبختانه بازیکنهای خیلی خوبی داریم و هرلحظه هرکدامشان می توانند نتیجه بازی را عوض کنند. همانطور که دیدید در چند ثانیه آخر بازی حامد حسین زاده یک سه امتیازی خیلی خوب و مالیک یک لی آپ فوق العاده زد و بچه ها در دفاع خیلی خوب بودند. مهرام امسا ل فرقش با پارسال این است که بسیار پرمهره است و اینطور نیست که مسئولیت و فشار تیم روی یکی دو بازیکن باشد. از این رو تیم خطرناکی هستیم. فقط اینکه احتیاج داریم بازی هایی شبیه این بازی داشته باشیم. فکر می کنم چیزی که در این دیدار دیدید تنها ۶۰ درصد مهرام بود.”

 

نیکخواه بهرامی درباره بازگشت مهدی کامرانی به تیم مهرام گفت:”مهدی بازیکن خیلی بزرگی است. آنهایی که کنار مهدی بازی کردند می دانند من چه می گویم.به نظر من با فاصله خیلی زیاد مهدی تنها گاردراس کشور ماست. بازیکنهایی هستند که در پست یک بازی می کنند و خیلی تلاش می کنند اما مهدی ذاتا بازیکن پست یک است. او رفیق قدیمی من است و خیلی هم خوب همدیگر را می شناسیم و در زمین بازی همدیگر را خوب پیدا می کنیم. خوشحالم که امسال در کنار هم بازی می کنیم. مهدی واقعا مثل کامپیوتری است که بازی را در می آورد.” ملی پوش تیم مهرام درمورد دعوای چند سال پیش کامرانی با مهرام گفت:” مهدی آن زمان عصبانی بود و حرفی زد اما همین بازگشتش به مهرام مهر تاییدی است که هیج مشکلی وجود ندارد و مطمئن باشید آقای گنجی و کادر باشگاه رابطه بسیار خوبی با کامرانی دارند.”

 

صمد نیکخواه درباره نحوه برگزاری لیگ امسال گفت:” این روش برگزاری مسابقات خیلی بد است. تیم ما دو تا بازی انجام می دهد و بعد ۱۸ روز فاصله داریم و دوباره یک بازی انجام می دهیم و ۸ روز بازی نداریم. این برنامه ریزی از لحاظ علمی کار مربیان را برای آماده سازی تیم سخت کرده است.”

 

بازیکن مهرام درباره بازی با شیمیدر توضیح داد:” ما تیم خیلی قوی و پر مهره ای داریم. بیشتر به فکر خودمان هستیم و اگر بتوانیم اشکالاتمان را برطرف کنیم، با وجود حریفان سختی که داریم بعید می دانم در ایران تیمی حریف ما شود.. خوشبختانه بازیکنان باهوش و کادر خوبی داریم و می خواهیم در همه بازیها برنده باشیم.”

 

کیانا شادرو