به گزارش آوای ورزش،محمد تقی خضرایی با بیان مطلب فوق گفت: روز جمعه مسابقات بسیار خوب و سطح بالایی از تیم‌های حاضر در گروه نخست رقابتهای لیگ برتر را شاهد بودیم. متأسفانه دوری چند ماهه از مسابقات روی کار فنی خیلی از تکواندوکاران تأثیرگذار بود.

وی در مورد علت صعود نکردن به مرحله نهایی هم گفت: در یک جمله باید عنوان کنم که بد آوردیم. تیم ما خیلی جوان است و همین جوانان در حساس‌ترین زمان مبارزه با مشکل مواجه شده و نتوانستند به خوبی تصمیم بگیرند. ضمن اینکه با تجربه‌ها هم با وجود اختلاف امتیاز زیاد از رقبا، بازنده شدند تا ما به نتایجی که حق تیم بود و برای آن زحمت کشیده بودیم، دست پیدا نکنم.

مربی تیم فتح صدر البرز در خصوص قضاوت داوران هم گفت: اشتباهات داوری در برخی مواقع تمرکز تیم ما به هم زد، به عنوان مثال باربد جباری ۱۵ امتیاز از رقیب عقب بود، ولی به خوبی جبران کرد، ولی در ثانیه‌های پایانی به دلیل دو قدم عقب نشینی از داور به اشتباه اخطار گرفت که همین موضوع باعث باخت او شد. واقعاً اگر باربد پیروز از میدان خارج می‌شد، حداقل یک امتیاز از بازی با استقلال می‌گرفتیم و الان تیم ما در مرحله نهایی بود.

خضرایی افزود: البته تکواندوکاران نباید وارد مباحث داوری شوند، تیم کادر فنی و سرپرستی دارد و اگر لازم بدانند کارهای لازم در این خصوص را انجام خواهند داد. به هر حال مجموع اتفاقات باعث شد که تیم ما به حق خود یعنی صعود به مرحله نهایی نرسد. تیم مس را که در برابر ما بازنده شد، الان راهی مرحله نهایی شده است.

وی در پایان گفت: واقعاً حیف شد، برای این تیم زحمات زیادی کشیده شد و می‌توانستیم شگفتی ساز جام نوزدهم باشیم و ناراحتی هم برای همین است که بر اساس شایستگی خود نتیجه نگرفتیم.

تیم فتح صدر البرز روز جمعه در گروه یک رقابتهای لیگ برتر تکواندو با شکست برابر استقلال و شهرداری ورامین و پیروزی در مقابل مس کرمان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.