به گزارش آوای ورزش،تیم لس آنجلس لیکرز در هجدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، میهمان کلیولند کاوالیرز بود و موفق به شکست حریف خود و کسب چهاردهمین پیروزی شد. لبران جیمز، فوق ستاره لیکرز در بازگشت به زادگاه خود، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست ۴۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس گل به نام خود ثبت کند. این بهترین عملکرد جیمز در کسب امتیاز در فصل جاری بود. آندره دروموند نیز ۲۵ امتیاز و ۱۷ ریباند برای کلیولند داشت.

لبران جیمز در سالگرد سانحه سقوط هلیکوپتر در «کالاباساس» که به کشته شدن کوبی برایانت، اسطوره تیم بسکتبال لیکرز و دختر ۱۳ ساله‌اش، جیانا انجامید، گفت:‌ چیزهای زیادی در جهان می‌میرند اما اسطوره‌ها هرگز نمی‌میرند. برایانت حقیقتا یک اسطوره بود.

در بازی دیگری که در سالن «چیس سنتر» برگزار شد، تیم کلدن استیت وریرز با ۳۶ امتیاز استفین کری مقابل مینه‌سوتا تیمبروولوز به پیروزی رسید. گلدن استیت ۹ پیروزی و ۸ شکست در این فصل دارد.

تیم بروکلین نتس هم با تکیه بر ۳ ستاره نامدار خود بر میامی هیت غلبه کرد. کوین دورانت ۲۰ امتیاز و ۱۳ ریباند، کایری اروینگ ۱۶ امتیاز و ۸ ریباند و جیمز هاردن ۲۰ امتیاز و ۸ پاس گل برای بروکلین داشتند.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

میامی ۸۵ – بروکلین ۹۸
لیکرز ۱۱۵ – کلیولند ۱۰۸
فیلادلفیا ۱۰۴ – دیترویت ۱۱۹
تورونتو ۱۱۴ – ایندیانا ۱۲۹
شارلوت ۱۰۸ – اورلاندو ۱۱۷
دنور ۱۱۷ – دالاس ۱۱۳
بوستون ۱۱۹ – شیکاگو ۱۰۳
اوکلاهماسیتی ۱۲۵ – پورتلند ۱۲۲
مینه سوتا ۱۰۸ – گلدن استیت ۱۳۰

دیدار تیم‌های ساکرامنتو با ممفیس و سان آنتونیو با نیواورلینز لغو شد.