به گزارش آوای ورزش، رقابتهای دو تیم صنعت مس رفسنجان و آویژصنعت پارسای مشهد عصر امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه راس ساعت ۱۷:۳۰ در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد و تیم آویژصنعت پارسای مشهد موفق شد با نتیجه ۶۶_۷۰ در این دیدار به برتری دست یابد.

برای تیم مس رفسنجان محمد شهریان، وحید اسلامی، اصغر کاردوست و امانوئل مارتین و برای تیم آویژصنعت مشهد ایمان زندی، مهدی افخمی، صالح فروتن، نیکولا ماراویچ و الکساندر پونجوویچ ۵ بازیکن آغاز کننده این دیدار بودند.

تیم آویژصنعت مشهد شروع بهتری نسبت به حریف داشت و مشهدی ها توانستند ۰_۱۱ پیش بیافتند. اما در دقیقه ۶ این دیدار محمد شهریان با یک پرتاب دو امتیازی نخستین امتیاز تیمش را در این دیدار به ثبت رساند و سپس رفسنجانی ها اختلاف امتیازی را کاهش دادند و در نهایت با نتیجه ۱۹_۲۵ این کوارتر را به حریف مشهدی واگذار کردند. در کوارتر دوم مهدی مرادی نسب و وحید اسلامی و محمد خالقی فر اختلاف را به عدد ۳ رساندند و سپس محمد شهریان با یک پرتاب سه امتیازی بازی را ۲۷_۲۷ به تساوی رساند. در ادامه این کوارتر هر امتیاز در این سوی میدان پاسخی در آنسو داشت و بازیکنان دو تیم سایه به سایه یکدیگر پیش می رفتند. تا پایان این کوارتر دو تیم دوبار دیگر با یکدیگر به تساوی رسیدند و در نهایت با سه امتیازی مهدی مرادی نسب و دو امتیازی محمد شهریان، رفسنجانی ها توانستند با نتیجه ۴۱_۴۳ پیروز نیمه نخست این دیدار باشند.

 

در کوارتر سوم مشهدی ها خیلی سریع اختلاف پیش آمده را جبران و بازی را بار دیگر به تساوی کشاندند. در شرایطی که مس رفسنجان با نتیجه ۴۳_۴۵ از حریف پیش بود، صالح فروتن با یک پرتاب سه امتیازی و سپس یک دانک قدرتی مشهدی ها را ۴۵_۴۸ پیش انداخت و سپس رفته رفته مشهدی ها اختلاف را افزایش دادند و به عدد ۱۰ رساندند اما در سه دقیقه آخر مشهدی ها نتوانستند هیچ امتیازی به دست آورند و در آنسوی میدان اصغر کاردوست و محمد شهریان اختلاف را به عدد سه رساندند تا این کوارتر با نتیجه نزدیک ۵۴_۵۷ به سود مشهدی ها به پایان برسد.

کوارتر چهارم نیز با سه امتیازی پونچوویچ آغاز شد و اصغر کاردوست با یک دانک در آنسوی میدان پاسخش را داد. سپس یک سه امتیازی از محسن افخمی و یک سه امتیازی از صالح فروتن باعث شد رفسنجانی ها درخواست وقت استراحت کنند. اما این وقت استراحت هم مثمر ثمر واقع نشد و مشهدی ها اختلاف را افزایش دادند. در دقایق پایانی تیم مس رفسنجان با بازی خوب محمد شهریان اختلاف را کم کرد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود و در نهایت تیم آویژصنعت پارسای مشهد با نتیجه ۶۶_۷۰ به پیروزی رسید.

در این دیدار الکساندر پونجوویچ با کسب ۲۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۷ پاس منجر به گل موثرترین بازیکن مشهد و میدان نام گرفت. در آنسو نیز محمد شهریان با کسب ۲۱ امتیاز و ۱۰ ریباند دبل دبل کرد و موثرترین بازیکن مس رفسنجان بود.

 

کیانا شادرو