به گزارش آوای ورزش،محسن محمد سیفی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: لیگ برتر ووشو در سال ۹۹ به لحاظ کمی و کیفی متفاوت با سال‌های گذشته برگزار شد و با وجود آنکه ووشوکاران به دلیل مشکل کرونا تمرینات منظمی نداشتند، مسابقات بسیار خوب و سطح بالایی را شاهد بود. در واقع نحوه برگزاری به شکلی بود که ووشوکار تجربه خیلی خوبی برای حضور در مسابقات معتبر بین المللی کسب می‌کند.

وی ادامه داد: قرار بود در مبارزه پایانی در ترکیب تیم دانشگاه آزاد برابر پاس ناجا مبارزه کنم که پاسی‌ها در بخش ساندا از ادامه حضور در مسابقات انصراف دادند و همین موضوع باعث شد تا متأسفانه بازی به من نرسد.

پرافتخارترین ووشوکار ایران در خصوص تأثیر دوری ووشوکاران از میدان مسابقه گفت: بدون شک این دوری از تمرینات تأثیرگذار بوده است و ووشوکاران به واسطه تعطیلی سالن‌هایی ورزشی تمرین خوبی را نداشتند. با این اوصاف مسابقات خوبی را شاهد بودیم و در همین فرصت کم ووشو کاران به آمادگی نسبی دست پیدا کرده بودند.

سیفی در پایان به شرایط فنی خود اشاره کرد و گفت: با وجودی شیوع کرونا من تمرینات خود را روزانه در دو نوبت پیگیری کرده و با آمادگی خوبی در این دوره از مسابقات شرکت کردم، ولی قسمت نشد روی سکوی مسابقات ظاهر شوم.