به گزارش آوای ورزش، ارسلان کاظمی پس از دو سال دوری از تیم ملی، در نهایت برای حضور در پنجره سوم انتخابی رقابتهای کاپ آسیا در لیست بازیکنان دعوت شده، قرار گرفت. این بازیکن در حاشیه اردوی تیم ملی در خصوص بازگشت دوباره اش گفت:خیلی خوشحالم که به تیم ملی برگشته ام و همه تلاشم را می کنم تا به تیم کمک کنم تا بهترین نتیجه را بگیریم.”

کاظمی درباره اردو توضیح داد:” چندروزی است که اردو شروع شده و همه بازیکنان با انگیزه کار می کنند. هدف اصلی ما این است که این دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.” وی درباره نبودن حامد حدادی و بهنام یخچالی در پنجره سوم گفت:” نبود این دو بازیکن در اردو کاملا حس می شود. حامد بازیکن باسابقه ای است که در لیگ چین نیز بسیار خوب کار می کند. بهنام هم در آلمان عملکرد خیلی خوبی دارد و متاسفانه مصدوم است. با این حال جوانان حاضر در اردو خیلی با انگیزه هستند و امیدوارم همگی با هم به گونه ای عمل کنیم که جای خالی این دو بازیکن حس نشود.

کاظمی درباره بازی های پیش رو مقابل قطر و عربستان گفت:” قطعا بازی کردن با تیم های عربی سخت است. ما سابقه بازی های سخت را مقابل این تیم ها داشته ایم ولی امیدوارم با تمرینات و برنامه ریزی های خوب بتوانیم با دو پیروزی پنجره سوم را پشت سر بگذاریم.”