محمد جمشیدی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزش، درباره شرایط پنجره سوم رقابتهای انتخابی کاپ آسیا و تفاوت آن با پنجره قبل گفت:” ما بهترین تیم آسیا هستیم و اعتماد به نفس بالایی داریم. فکر می کنم فرقی که این پنجره با پنجره قبل دارد این است که در پنجره قبل ما حدود ۸ ماه بسکتبال بازی نکرده بودیم و از شرایط مسابقات دور بودیم.اما الان همه در لیگ درگیر شده اند و آمادگی نسبی دارند. به نظرم در این پنجره نمایش بهتری خواهیم داشت.”

وی درباره بازی دشواری که تیم ملی در پنجره قبل با عربستان داشت و در این پنجره نیز باید با این تیم بازی کند، توضیح داد:”عربستان تیم سختی است . ما برای اولین بار با عربستان بازی می کردیم و فکر نمی کردیم تیم قوی باشد. اما هم خوب بودند و هم حسابی ما را اذیت کردند. اینبار هم کار سختی مقابلشان داریم و امیدوارم که بازی خوبی ارائه کنیم و پیروز شویم.”

جمشیدی درخصوص نبودن بهنام یخچالی و حامد حدادی در این اردو و همچنین مصدومیت سجاد مشایخی ابراز ناراحتی کرد و گفت:”حامد، بهنام و سجاد همیشه کمک تیم ملی بوده اند و بازی در کنارشان لذت بخش است. اما در شرایط کنونی که نمی توانند تیم را همراهی کنند هیچ عذر و بهانه ای قبول نیست و همه از ما انتظار برد دارند. این مسئولیتی است که بر گردن ماست و امیدوارم که از پسش بربیاییم و ببریم تا برای المپیک بتوانیم دوباره در کنار هم جمع شویم.”

بازیکن پست سه بسکتبال کشورمان درباره همگروهی ایران با آمریکا و فرانسه در المپیک گفت:” المپیک نقطه عطفی برای بسکتبال ماست. همگروهی با آمریکا بسیار خوب است می توانیم بازیکنان و سطح بسکتبال آنها را از نزدیک ببینیم و تجربه خیلی خوبی برای ماست.” وی در ادامه درباره امکان صعود به مرحله بعدی المپیک توضیح داد:” امکان صعود همیشه وجود دارد اما این تیم ها تیم های بزرگ دنیا هستند. ما همانطور که در جام جهانی توانستیم یک بازی خوب برابر اسپانیا انجام دهیم و در ثانیه های آخر مقابل این تیم نتیجه را واگذار کردیم، در المپیک هم می توانیم فارغ از نتیجه بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.”

کیانا شادرو