به گزارش آوای ورزش،سرمربی تیم کاراته پاس ناجا با بیان مطلب فوق افزود:فدراسیون کاراته پس از فراز و نشیب‌های زیاد بالاخره تصمیم به برگزاری رقابتهای سوپر لیگ گرفت که در وهله اول امیدوارم این رقابتها در کمال صحت و سلامت برگزار شود. با توجه به اینکه گفته می‌شود در حال ورود به موج جدیدی از شیوع کرونا هستیم، ان شاءالله که مشکلی برای کسی پیش نیاید.

وی ادامه داد: تیم پاس هم مانند سالهای گذشته یکی از مدعیان اصلی کسب سکوی نخست است. نسبت به سال گذشته تغییراتی در ترکیب تیم داشتیم و در فصل جدید در خدمت برخی کاراته کاها نیستیم و نفرات جدیدی را جذب کردیم. البته نفرات عنوان داری نیستند، ولی جوانان جویایی نامی جذب کردیم.

کتیرایی افزود: جوانانی که در ترکیب داریم، سخت به دنبال فرصت هستند تا توانایی خود را به نمایش بگذارند، خیلی امید دارم که در فصل پیش رو شاهد مسابقات خوب، سطح بالا و البته جوانمردانه باشیم و اعضای تیم ما هم در این بین بتوانند مسابقات با کیفیتی را به نمایش گذاشته و خود را ثابت کنند. معتقدم در مسابقات آتی جهانی و آسیایی از نفرات پاس بیشتر خواهید شنید.

سرمربی تیم کاراته پاس با اشاره به بی تمرینی تیم‌ها اظهار داشت: این شرایطی یکسان برای همه تیم هاست. در واقع از سال گذشته که به دلیل شرایط کرونا لیگ نیمه کاره رها شد، تا کنون شرایط تمرین تیمی وجود نداشته و اصلاً نتوانستیم شرایطی فراهم کنیم تا کاراته کاها را دور هم جمع کرده و یک تمرین گروهی داشته باشیم. کاراته کاها در این مدت به تمرینات انفرادی متناسب با امکانات در اختیار شهرستان محل سکونت خود مشغول بودند. فقط امیدوارم با آمادگی خوبی به مسابقات بیایند.

سرگروه سابق تیم ملی کاراته در پایان گفت: اگر می‌توانستیم شرایط تمرینات اردویی و گروهی را فراهم کرده، آن وحدت و انسجام تیمی شکل می‌گرفت خیلی مفید بود، ولی اعضای تیم ما از شهرستان‌های مختلف بودند و به دلایل مختلف که مهمترین آن کرونا و خطرات مربوط به آن بود، نتوانستیم تمرینات تیمی داشته باشیم. به هر حال با اولویت قراردادن سلامتی کاراته کاها بدون تمرین گروهی وارد مسابقات می‌شویم. البته به صورت تلفنی در ارتباط بودم اما اینکه بتوانیم در تمرین آمادگی آنها را برای حضور در مسابقات محک بزنیم، نداشتیم.