به گزارش آوای ورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، «نیکولینا کانوا» سفیر بلغارستان در ایران و «اسلاوی بینف» رئیس فدراسیون تکواندو این کشور به همراه سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ایران و غلامحسن ذوالقدری پیشکسوت تکواندو صبح امروز (یکشنبه – سوم اسفندماه) در اردوی تیم‌ملی تکواندو مردان و زنان حضور پیدا کردند.

سفیر بلغارستان از تجهیزات و امکانات فدراسیون، سالن برگزاری مسابقات، سالن تمرین و سالن بدنسازی تیم‌ملی، خوابگاه، مرکز علمی کاربردی تکواندو و… نیز بازدید به عمل آورد.

تیم‌ملی تکواندو بلغارستان از ۲۰ بهمن‌ماه با ۶ تکواندوکار و «فرزاد ذوالقدری» سرمربی ایرانی خود به منظور برپایی اردویی مشترک با تکواندوکاران کشورمان وارد ایران شدند و ۱۲ اسفندماه نیز کشور را ترک می‌کنند.

در ادامه ملی‌پوشان ایران در تورنمنت بلغارستان حضور پیدا می‌کنند و تمرینات یک هفته‌ای را در این کشور پشت سر می‌گذارند.

در ادامه این بازدید سید محمد پولادگر رئیس ییس فدراسیون تکواندو ایران و «اسلاوی بینف» رئیس فدراسیون بلغارستان در حضور «نیکولینا کانوا» سفیر این کشور در ایران و فرشید طهماسبی مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، تفاهمنامه ۳ ساله‌ای را به منظور توسعه روابط و ارتقاء سطح همکاری در برنامه‌های مشترک و مسابقات تنظیم و امضاء کردند.

هدف این تفاهم‌نامه توسعه تکواندو از طریق همکاری دو جانبه بین این دو فدراسیون بوده که شامل برنامه‌های آموزشی، تمرینی و شرکت در تورنمنت‌های دو کشور می‌شود.