به گزارش آوای ورزش، امروز در ادامه لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم کاله آمل و ذوب آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با نتیجه ۶۹_۸۰ به سود آملی ها به پایان رسید.

تیم های ذوب آهن اصفهان و کاله آمل، تیم های سوم و چهارم جدول گروه الف عصر امروز درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو بازی های هفته قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. بازی با سه امتیازی و سپس دو امتیازی اشکان خلیل نژاد برای ذوبی ها آغاز شد و در چهار دقیقه بعدی این کوارتر ذوبی ها با دستان فرید اصلانی و سجاد مشایخی و خلیل نژاد ۱۳ امتیاز در مقابل تنها ۴ امتیاز کاله به دست آوردند. کمی بعد موتور امتیازگیری آملی ها روشن شد و متین آقاجانپور و جلال آقامیری با پرتاب های سه امتیازی خود نیمکت کاله را به وجد آوردند سپس بازهم آقامیری بود که با کسب امتیاز تیمش را پیش انداخت. در ادامه شاگردان کاظم موقتی در کسب امتیاز موفق تر از حریف بودند و کوارتر نخست با نتیجه ۱۹_۲۴ به سود کاله به پایان رسید.

در کوارتر دوم شاهد دفاع خوب آملی ها و همچنین پرتاب های سه امتیازی موفق این تیم بودیم. در آنسوی میدان ذوبی ها پرتاب های بسیاری را از دست دادند و حتی دو پرتاب سه امتیازی فرید اصلانی هم چاره ساز نبود. همچنین دفاع منسجمی از شاگردان فرزاد کوهیان شاهد نبودیم و همین امر باعث شد بازیکنان کاله از فرصت ها استفاده کنند و این کوارتر را نیز با نتیجه ۴۰_۴۷ به پایان برسانند.

در کوارتر سوم ورق برای ذوبی ها برگشت. آرمان زنگنه که به تازگی از مصدومیت بازگشته است، در این کوارتر بازی خوبی برای تیمش به نمایش گذاشت. همچنین قلی زاده و اشکان خلیل نژاد با پرتاب های موثر توانستند اختلاف امتیازی را کاهش داده و بازی را به تساوی بکشانند. ذوبی ها کوارتر سوم را ۱۶_۲۳ به سود خود به پایان رساندند تا بازی در پایان این کوارتر به تساوی ۶۳_۶۳ برسد.

شاگردان کوهیان نتوانستند بازی خوب خود را در کوارتر چهارم ادامه دهند و در ده دقیقه پایانی تنها ۶ امتیاز به دست آوردند. اما بازیکنان کاله آمل به خصوص لکزایی فر نمایش خوب خود را ادامه دادند و در نهایت این دیدار را با نتیجه ۶۹_۸۰ با پیروزی پشت سر گذاشتند و دومین باخت ذوب آهن و چهارمین برد خود را رقم زدند.

 

کیانا شادرو