به گزارش پایگاه خبری آوای ورزش؛ ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد پس از شکست تیمش در هفته دوم لیگ برتر هندبال مردان ایران در مصاف با تیم گیتی پسند اصفهان گفت؛ ابتدا به دو تیم خسته نباشید می‌گویم امروز هندبال زیبایی را از هردو تیم مشاهده کردیم و تماشاگران پرشور لرستانی حاضر در سالن شهید چاغروند شهر خرم‌آباد از تماشای این دیدار لذت کافی را بردند. به هرحال ذات ورزش همین است یک تیم‌ می‌برد و تیم دیگر بازی را واگذار می‌کند.

سپهوند افزود؛ ما در هفته نخست مقابل تیم فرازبام خائیز دهدشت به پیروزی رسیدم و تا مسابقه دوم خود زمان زیادی برای استراحت و تمرین نداشتیم اما در طرف مقابل نماینده اصفهان هفته نخست میزبان بود و با سپری کردن تمرینات کامل به خرم‌آباد امد. این در شرایطی گرمای بسیار بالای شهر دهدشت در بازی نخست فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرد و خستگی این بازی باعث شد ما در مصاف با گیتی پسند ضعیف عمل کنیم و حتی چند بازیکن ما نیز مسموم شود‌.

مدیرعامل پلیمر خلیج فارس خرم‌‌آباد در ادامه با اشاره به قضاوت داوران این دیدار خاطر نشان کرد؛ اشتباهات داوری جزیی از بازی می‌باشد در هندبال برخورد و تنش بسیار بالا است. همانطور که بازیکن و مربی اشتباه می‌کند ممکن داور نیز اشتباهی داشته باشد به طور مثال در چند صحنه داوران می‌توانستند بهتر عمل کنند چرا وقتی زمانی توپ به صورت دروازه بان تیم ما برخورد کرد حداقل کمترین جریمه ۲ دقیقه اخراج بازیکن حریف بود یا اینکه در چند صحنه داوران خطا شارژ تیم حریف را نگرفتند و در پایان هم ما با یک گل اختلاف بازی واگذار کردیم به هرحال امیدوارم کمیته داوران فدراسیون برای چنین مسابقات سنگین و نزدیک که تکلیف تیم برنده از قبل مشخص نیست بجای میدان به داوران جوان از داوران با تجربه استفاده کند.

ایرج سپهوند در پاسخ به این سوال که انتظار شکست مقابل گیتی پسند را از قبل را داشتید یا خیر؟ گفت؛ هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و از ابتدای فصل با کادرفنی و بازیکنانم صحبت کردم و هم قسم شدیم که با تمام انگیزه هرآنچه در توان دارند در زمین مسابقه‌ پیاده کنند تا درپایان فصل به یکی از مقام های اول تا سوم لیگ برسیم و مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب کنیم. گیتی پسند تیم خوبی می‌باشد و مقامات این باشگاه در هندبال سرمایه گذاری خوبی انجام داده که هدایت این تیم برعهده کیوان صادقی سرمربی نام آشنای خانواده هندبال است اما نباید فراموش کرد ما هم پلیمر خلیج فارس خر‌آباد هستیم و اهداف بزرگی را درهندبال داریم و در هر مسابقه به دنبال کسب پیروزی هستیم با یک باخت ناامید نخواهیم شد ما آمده‌ایم که شگفتی ساز باشیم.

وی در پایان در پاسخ به اینکه بازیکنان لژیونر و خارجی چه زمانی به ترکیب تیم پلیمر اضافه خواهند شد گفت؛ لیگ برتر پس از پایان هفته دوم بخاطر اردوهای ملی و بازی‌های آسیایی هانگژو حدود ۵۰ روز تعطیل است و این تعطیلات فرصت مناسبی است تا ما بتوانیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و بتوانیم بازیکنان خارجی را به جمع تیم خود اضافه کنیم اگر مشکلی به وجود نیاید قطعا از هفته سوم پلیمر از حضور دو بازیکن خارجی بهره خواهد برد و قطعا با حضور این دوبازیکن در کنار ملی پوشان تزار اول هندبال ایران در ترکیب پلیمر شاهد یک تیم متفاوت و یکدست از پلیمر خلیج فارس خواهیم بود.