به گزارش آوای ورزش، تیم کاله مازندران درهفته پنجم این مسابقات شامگاه دوشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم مس کرمان بود و در نهایت برابر میهمان خود با اختلاف یک امتیازی ۸۰ بر ۸۱ واگذار و دومین شکست این فصل خود را نیز در خانه تجربه کرد.

کرمانی ها که برای فرار از منطقه انتهای جدول، بازی را هجومی شروع کردند و در میان بهت اندک هواداران تیم کاله و بازیکنان ملی پوش این تیم تاامتیاز ۱۳ بر صفر از میزبان خود پیشی گرفتند تا زنگ خطر را برای حریف به صدا درآورند.

شاگردان محمد سیستانی در تیم مس کرمان در نهایت دست نخست را با امتیاز ۲۹ بر ۲۳ به سود خود به پایان رساندند.

هنرنمایی کرمانی ها برای پیروزی برابر میزبان مدعی خود کاله مازندران در دست دوم هم ادامه دار شد و بازیکنان کم و نام نشان این تیم برابر ملی پوشان و بازیکن خارجی تیم کاله عملکرد بهتری داشتند و در نهایت با نتیجه ۴۰ بر ۳۹ در این دست نیز پیروز شدند.

شاگردان علی آرزومندی در تیم کاله مازندران که برای رسیدن به جمع تیم های بالای جدول نیاز جدی به پیروزی در این بازی خانگی داشتند، دست سوم را بهتر شروع کردند و با جبران امتیازهای از دست رفته، در نهایت با نتیجه ۶۳ بر ۵۹ راهی نیمکت شدند.

در دست چهارم و پایانی این مسابقه، برای هر ۲ تیم حساس و نفس‌گیر دنبال شد و مسی ها با جبران امتیازهای عقب افتاده در دقایق پایانی از نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پیشی گرفتند و در نهایت با حفظ برتری عددی خود با اختلاف یک امتیازی ۸۱ بر ۸۰ کاله مازندران را شکست دادند و با کسب ۲ امتیاز ارزشمند از میزبان پرآوازه خود از انتهای جدول فاصله گرفتند.

شاگردان علی آرزومندی درتیم کاله مازندران هم با قبول دومین شکست این فصل خود با ۸ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماندند.